Makijaż Chabrowy.

Cześć i czołem. ^^

Dziś dla Was wygrzebałam makijaż, który zrobiłam dość niedawno.
Inspiracją był makijaż, który mi ktoś wygooglał (osobiście nie posiadam linku do tego zdjęcia, więc nie pokaże go wam... niestety).

W każdym bądź razie, makijaż jest w kolorze niebieskim/chabrowym.

Można by powiedzieć, że inspiracją było to zdjęcie:


A oto efekty:





Osobiście uważam iż nie powinnam używać niebieskiego cienia no moich oczach, są wtedy takie... przyćmione, nijak mi pasują (;



Jeśli kogoś to interesuje to będę pisać też kosmetyki.


Kosmetyki, które użyłam:


- podkład: So Matte (01 Light) - Miss Sporty
- cienie: paleta 120 cieni - Queen Style
- eye liner: konturówka do oczu - Avon
- tusz: SuperSHOCK - Avon



ZAPOWIEDŹ:
Paznokcie żółte w centki!


Zapraszam! (;

1 komentarz:

  1. ja siebie w niebieskim też nie lubię, chyba że niebieski połączony jeszcze z czymś :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.