Witam. Hej. Cześć.

Dobry Dzień Dobry ! (;

Postanowiłam wrócić na blogspot'a... no i jestem...
Pod nowym adresem, zaczynam od nowa. (;

Stary adres <<klik>>.

Na tym blogu znajdziecie moje makijaże, pomysły na paznokcie, czasem tutoriale do nich, różne rzeczy przeze mnie robione i od czasu do czasu recenzje kosmetyków, które albo wam stanowczo odradzę, albo zachęcę do kupna. (;

No i oczywiście będę uwzględniać wasze komentarze, jeśli o coś mnie poprosicie, np. o opisanie jakiegoś produktu NIE MA PROBLEMU. Służę pomocą. (;


To by było na tyle wstępu...


ZAPOWIEDŹ kolejnej notki:

Kwiecisty Konkurs u Cleo80 - cz I










Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.