attention! total action!

Cześć! (;

Dawno mnie tu nie było, postaram się to zmienić, uporządkowałam sobie ( w miarę) mój tryb życia, takze sie postaram częściej tu wpadać. (;

Wróćmy do meritum.

Notka nie należy do krótkich, ale łatwo się czyta.. przyjemnej lektury.

I ja wpakowałam się w używanie sławnej na blogspotach odżywki

EVELINE cosmetics 8w1 TOTAL ACTION

jest to odżywka dla osób o zniszczonych i łamliwych paznokciach oraz przy osłabieniu płytki po usunięciu tipsów.
najpierw trochę rzeczy jawnych, czyli to co piszą producenci (rzeczy ważniejsze)

EFEKTYWNA I EKSPRESOWA REGENERACJA.

-Aktywny kompleks Strong Nail (i tu pojawia się * - gdzie nie widzę adnotacji...), która wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje.
-Utwardza, uszczelnia, pobudza wzrost płytki, uelastycznia, zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem, nadaje połysk i gładką powierzchnię.
-Już po 10ciu dniach kuracji można zauważyć efekty! (WOW!)

Składników wam nie podam, bo one i tak wam pewnie nic nie powiedzą...

Stosowanie: codziennie nakładać po jednej warstwie, po czterech dniach zmyć i powtarzać czynność. Stosować regularnie.

Pojemność odżywki: 12 ml
Kolor: mleczny/przezroczysty.
No spoko spoko, wszystko pięknie ładnie... Opakowanie wygląda schludnie, ulotka w środku zawiera opisy innych odżywek EVELINE

Testowane dermatologicznie. - Fajnie...
A efekty...
Cóż...

Czytałam wiele recenzji na temat tych odżywek, chodziłam za nią już 2 miesiące wchodząc do Rossmana i trzymając ją w ręku zawsze jednak postanawiałam odłożyć ją na miejsce, aż w końcu kupiłam ją 1 Października czyli X dni temu.

Recenzję są różne, jedni piszą o efektach ubocznych szkodliwych składników, drudzy twierdzą, że odżywka jest niesamowita i na prawdę działa, inni mają zdanie neutralne, a niektórzy (co mnie śmieszy) piszą, że jest zła bo po zaprzestaniu jej stosowania paznokcie dalej się łamią. I tu moje kazanie...

Dziewczyny! Jak macie mieć zdrowo wyglądające paznokcie skoro tą odżywkę przestajecie stosować? To jej składniki sprawiają, że tak wasze paznokcie pięknie wyglądają podczas jej stosowania... ale ta odżywka nie jest magiczna i nie zmienia całkowicie waszych paznokci. Rozumiecie?
A jaka jest moja opinie na temat tej odżywki...

Hm.. ciężko mi cokolwiek stwierdzić, bo nie używałam jej regularnie tak jak było napisane na opakowaniu, paznokcie rzeczywiście są bardziej twarde i o dziwo szybciej rosną, przynajmniej u mnie jest to zauważalne, ALE... nadal się łamią i rozdwajają, nie wiem czy to wina moich genów, czy pracy, ale może kiedyś się w końcu to zmieni. (;

Wielkich efektów po odżywce za 10,49 zł nie spodziewałam się.

Jestem jak najbardziej za, będę ją stosować, kiedy się skończy, na pewno kupię ponownie.
Bo odżywka jako odżywka, najlepsza ze wszystkich jakie miałam. (;

A Wy używacie tej odżywki ?
Co o niej myślicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.