Konkurs u BERY

Cześć dziewczęta,
BERY jest smutno, że ma tylko jedno zgłoszenie w swoim konkursie (moje będzie drugie)... więc bierzcie pędzle w dłonie i do roboty!!!

Do wygrania jest do 40 zł do wydania na zakupy na ladymakeup.pl !!!

Ja już wiem co bym chciała i sobie już wymarzyłam, ale co to za rywalizacja bez rywalek co? ^^

Sama jeszcze nie zmalowałam nic <hyhyhy ;D >, ale to z racji tego, że czasu nie miałam a teraz choroba...

Ale już się umówiłam na niedzielę z moją modelką/fotografem i zrobimy sobie małą sesję, zrobię dwa makijaże i zdecyduje, który lepszy ^^.

A Wy na co czekacie.. DO DZIEŁA!

Przekierowanie do notki BERY o konkursie pod obrazkiem:



Pozdrawiam.


1 komentarz:

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.