Makijaż jakiego jeszcze nie było.

Cześć wszystkim, jak niektóre wiedzą, był sobie konkurs u  BERY (kurczę, często Cię wspominam w moich postach ;P).

No i ku mojemu zdziwieniu wygrałam!

Wow, to była dla mnie niesamowicie pocieszająca wiadomość.. nadal jestem pod wielkim wrażeniem, bo konkurencja była utalentowana.
<<Tu>> macie wszystkie prace i całą notkę.

Do wygrania było 40 zł, na stronie LADYMAKEUP.
Od razu wiedziałam, że będę chciała, którąś z paletek Sleek.. Nie byłam pewna czy wziąć sleek au naturel czy oh so special, dlatego poprosiłam Klaudię by za mnie wybrała.
Zostało mi się pare złotych i nie chciałam szczególnie nic jeszcze, ale sobie przeglądałam strony i zauważyłam płytki ze wzorkami do paznokci, mam jedną i mam  zamiar mieć tego więcej, wiec dlaczego by nie? ^^

Tak więc o to moje nagrody (zdjęcia ze strony ladymakeup i moje niewyraźne ;P )







Tak wyglądają w moim żarówkowym pokoju.. (;

A tak się reklamują na stronie:



Dziękuję Ci za ten konkurs!

Cieszę się, że mogłam brać w nim udział i się sprawdzić...
To zmotywowało mnie do dalszego działania i doskonalenia moich umiejętności!

A oto mój zwycięski makijaż ( tylko już przerobione zdjęcia)





No i to by było na tyle.

Pozdrawiam.




2 komentarze:

  1. ciesze sie ze sie cieszysz ;) niech CI cienie i paletka słuza;)
    jak bede przy jakiejs kasie to jeszcze pewnie jakis konkurs zorganizuje;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooo super!! :D Gratulacje!! :D
    A mi się marzy jakiś sleek, żadnego nie mam O_o
    hehe super makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.