Kolory Tęczy #1





KOLORY TĘCZY


Tydzień 1

czerwony, pomarańczowy, zielony i fioletowy.








Cześć dziewczynki ^^


Mam 3 dni wolnego, więc korzystając z tej okazji wrzucam zaległy makijaż.

Biorę udział w Projekcie "Kolory Tęczy", aby dowiedzieć się więcej zapraszam TU.


Zdjęcie wykonane oczywiście aparatem mojego Lubego,
który siedzi teraz obok mnie obrażony,
że piszę do Was a on sam zamulać musi ;P.







Użyte kosmetyki:
-KOREKTOR:  mySecret - antybakretyjny
-PODKŁAD:  RIMMEL stay matte - 100 IVORY
-PUDER:  Bell Multi Mineral - Mat 034
-CIENIE: Queen Style - Paleta 120 cieni 
-EYELINER:  Wibo - czarny
-TUSZ:  Bell - volume GIGANTUS mascara czarny
-POLICZKI: [puder za piątaka z jakiegoś przydrożnego sklepu, jest zbyt ciemny, dlatego używam go do kształtowania twarzy...]




Pozdrawiam.




8 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Ciekawe połączenie kolorów:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie polaczenie barw na oku!

    OdpowiedzUsuń
  3. aj podoba mi się ta zieleń na dole ;) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne oczko :) a Luby niech się nie obraża :) w słusznej sprawie to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pomalowane oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, strasznie podoba mi się to przejście kolorów na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.