Szybkie info.

Siemkno, dawno mnie tu nie było.
Niestety mam wielkie problemy w życiu osobistym, plus jeszcze do tego 2 tygodniowa choroba...
Nie mam aparatu by pstrykać zdjęcia dobrej jakości, więc będzie mniej postów makijażowych i paznokciowych, ale postaram się czymś uzupełnić posty by być Tu z Wami (;.

Nie dokończyłam projjektu kolory tęczy - spokojnie nadrobię.
Tydzień Hobby oczywiście też zrobię tylko z małym opóżnieniem z powodu właśnie choroby (mój nos zatkany a usta nie trawią zapachu lakieru..)

Mam nadzieję, że w moim życiu nwszystko mi się dobrze ułoży bym mogła tu do Was powrócić i być z Wami częsciej. (;

Pozdrawiam.



6 komentarzy:

  1. Oooooo :( No to też mam nadzieję, że się wszystko ułoży i zdrowiej szybko! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka! No i trzymam kciuki za poukładanie spraw :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. oby wszystko sie dobrze uzłozyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za szybki powrót! a żeby nic Cię nie ominęło zapraszam na podsumowanie projektu "Kolory tęczy" ;)
    http://jcmakeupdream.blogspot.com/2013/03/podsumowanie-projektu-kolory-teczy.html

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.