Vinyl








VINYL










Cześć! (;




Do 10.06 trwało pierwsze wyzwanie Malowania z KOKietką, oczywiście mam zbyt mało czasu na wszystko dlatego dodaję wpis z opóźnieniem. (;

Oto moja wersja MUZYKI:







Użyte kosmetyki:
- ODŻYWKA: eveline 8w1
- LAKIER - biały (tło): Golden Rose - with protein nail lacquer nr 242
- LAKIER - czarny (vinyl): Golden Rose - matte nail lacquer nr 12
- LAKIERY - kolorowe (środek vinyli) - nie chce mi się wymieniac, myślę, że sa mało ważne ;P
- TOP COAT:  WIBO - utwardzacz do paznokci













A na koniec jeszcze pochwalę się moim chłopakiem: (;



To by było na tyle. (;
POZDRO

1 komentarz:

  1. winyle?;o miazga!
    respekt dla chłopaka!

    ps.napisz mi na meila adres Twoj jutro CI wysle nagrode.

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.