Brokat - paznokcie kontrowensyjne

Kolejna zaległa notka, do projektu u KOKietka. Wyzwanie 6.Brokat.

U mnie brokat nie będzie grał głównej roli, będzie dodatkiem do całości.

O to co wymyśliłam:









Użyte kosmetyki:
-1 warstwa odżywki: eveline 8w1
-2 warstwy lakieru: Wibo GEL LIKE - 10 mglista poświata
-1 warstwa lakiery: Golden Rose matte 12
-ozdoby: brokat + kwadraciki
-1 warstwa topcoat


Ostatnio niechlujnie wychodzi mi malowanie paznokci, nie wiem.. nie potrafię ;|

Myślę, że już jutro lub w niedzielę ogłoszę konkurs, nagrody kupione... czekają tylko na właściciela (;

Staram się cały czas ulepszać bloga. Macie może jakieś propozycje, co do notek? bloga? makijaży? paznokci? (;


2 komentarze:

  1. kupe roboty ale efekt swietny ! jak bym nie miała teraz ob cietych na zero poaznokci pewnie bym sprobowałą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę się nad tym napracowałam, zwszlaszcza nad tymi kwadracikami.
      Wiem jak to boli jak się ma na zero pazurki, też ostatnio takie miałam bo mi się połamały wszystkie, ale już odrosły. (:

      Usuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.