Blue frog..





Z racji braku aparatu zagłębiam się w różnych nieopisanych folderach, szukając czegoś co w miarę nadaje się do pokazania na bloga.

Znalazłam makijaż, który przygotowałam całkiemk nie dawno na egzotyczny konkurs u trustmyself

Inspiracją była egzotyczna niebieska żabka.
Oczywiście wymysł makijażu był totalnie inny, ale z braku czasu musiałam skroić mój pomysł.
Minimalizm.

(oko w photoshopie, Ida ma z natury brązowe)


Jest ostatnio dużo fajnych konkursów, i dużo wspaniałych nagród. Tylko patrząc na konkurencje odechciewa mi się wszystkiego ;P
Też tak macie?


Jestem bezrobotna, szukam pracy od 2 miesięcy, nie stać mnie na puder - bo aktualny mam za ciemny, ani na nowy podkład, nawet na deodorant musiałam prosić rodziców o pieniądze.
Mimo tego nie używam tych wszystkich cieni, które posiadam, ani kremów, które wygrałam kiedyś tam, leżą po prostu i czekają, na powitanie..

I zastanawiam sie, co ludzie robą z tymi wszystkimi wygranymi kosmetykami.
Mają ich sporo, stać ich na ich kupno, a jak nie stać to dostają przez współprace...

Tak to zazdrość.
Ale nie każdy może mieć wszystko (;




6 komentarzy:

  1. Mam tak samo jak widzę że jedna czy druga obsypana nagrodami dziewczyna bierze udział w danym konkursie to głęboko się zastanawiam czy w ogóle ma sens brać pędzel w dłoń i męczyć się 3 godziny, żeby i tak nic z tego nie mieć oprócz kolejnego rozczarowania i zniechęcenia. fakt, to zazdrość ale skoro wygrywa się 30 razy z rzędu to czy nie można sobie darować kolejnego konkursu i tym samym dać szansę innym początkującym czyli takim jak ja... ok, może jestem przewrażliwiona, ale naprawdę można się podłamać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie widze, że dziś jeden konkurs wygrałas więc gratuluje..
      ciesze się, że nie jestem w tym sama.. (;

      Usuń
  2. zajebiste ! brwi ma cudowne !
    kochana tez szukam roboty ale w moijej dziurze i z tuskiem na czele moge sobie pomarzyc o fajnej;/
    dokładnie nie mozna miec wszystkiego, ale kto powiedział ze my chcemy wszystko? tylko troche..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj super wygląda!! <3 :)
    Ja żadko biorę udział w konkursach, ale muszę się poprawić bo brak mi porządnych kosmetyków, tylko mam takiego lenia, ze ja nie mogę :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popraw się!
      Jesteś genialna w robieniu makijaży konkursowych!
      W sumie stąd Cię poznałam ^^

      Usuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.