Nowy wygląd bloga i moje ROSSMANNowskie łupy.


Znowu się znudziłam i zrobiłam nowy wygląd bloga....
Wiem, że z tymi buziakami po lewej zgapiłam od trustmyself
Ale tak mi się to podoba, że nie mogłam się oprzeć.

Jak Wam przypodobał się ten biało-fioletowo-różowy wygląd?
Wydaje mi się, ze jest teraz schludnie i przejrzyście.
Zmieniłybyście coś?

Ja myslałam, że wyścig szczurów to tylko film...
Ale byłam na to przygotowana idąc do Rossmanna 10 minut przed otwarciem, na szczęście nie było aż takich biegów, przepychanki, chyba było spokojnie w miarę - każda kobieta miała swoją szafę i sie wymieniałyśmy miejscówkami ;P
W końcu była 9:30 w piątek... to jak mógłbyć chaos.?!

Niestety był brak kilku lakierów, które chciałam..
Ale i tak jestem mega zadowolona.
oto moje zakupy

[zapomniałam na zdjęicu umieścić lakieru: WIBO WOW effect matte glitters nr 2]

Zdjęcie kiepskiej jakości - bo telefonem, ale radzę sobie jakoś bez aparatu. (;

Nudziło mi się ostatnio więc zrobiłam rozpiskę lakierów jakie posiadam.
[oprócz białych, bezbarwnych, odżywak i topów oczywiście ;P]




I to by było chyba na tyle.




4 komentarze:

  1. fajny wygląd bloga. podoba mi się. chociaż faktycznie trochę za mocno zgapiłaś u trust ;)
    fajne zakupy. u mnie skromnie ;D jeszcze dziś dorwałam tylko mój puder Bourjois na zapas xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nagłówek, jest delikatnie i kobieco ♥
    Zakupy fajne, też jestem fanką szaf Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam wczoraj w Ross... szafy prawie pełne, babki dwie na krzyż tylko piasków z Wibo zabrakło ;D

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.