ROSSMANN - 40% POMOCY! + Moja lista zakupów


Jak już wszystkie wiecie od 22.11 jest promocja w drogeriach rossmann na kolorówkę - 40%

I potrzebuję waszej pomocy.

Zrobiłam sobie małą listę zakupów, ale potrzebuje waszej opini na temat PODKŁADÓW i PUDRÓW.

Otóż potrzebuje dobrze kryjącego, bez efektu maski, matującego podkładu i pudru.

Polecacie coś? Myślałam coś od Rimmela żeby wziąć, aczkolwiek jeszcze się zastanawiam..

No i korektor pod oczy też by się jakiś przydał..

Oto moja lista zakupów:




LOVELY, Matte top coat, 8 ml


Cena stała: 7,19
Cena w promocji: koło 4,32





 
WIBO, lakier effect sand, 8,50 ml


Cena stała: 6,99
Cena w promocji: koło 4,20

jeszcze się zastanawiam nad kolorem






WIBO, lakier glamour sand, 8,50 ml

Cena stała: 7,69
Cena w promocji: koło 4,62

jeszcze się zastanawiam nad kolorem







Lovely, lakier blink blink, 8 ml

Cena stała: 5,99
Cena w promocji: koło 3,60

jeszcze się zastanawiam nad kolorami




Wibo, Nawilżająca pomadka do ust `Eliksir`


WIBO, pomadka eliksir, 4,2 g

Cena stała: koło 9,00
Cena w promocji: koło 5,40
kolory: 05 i 09






Potrzebuje jak wiecie korektoru, podkładu i pudru, dlatego do Was to pytanie: co polecacie?

Ja upatrzyłam sobie te rzeczy, ale jeszcze stoją pod znakiem zapytania:




WIBO, Korektor 4w1, 14 g

Cena stała: koło 12 zł
Cena w promocji: koło 7,20




  

RIMMEL, Stay Matte, 14 g

Cena stała: 21,99 zł
Cena w promocji: koło 13,20

(mam już ten podkład tylko w starej wersji, właśnie mi się kończy więc myślę o ponownym zakupie)












LUB





RIMMEL, Puder Match Perfection, 8,5 g

Cena stała: 30,99
Cena w promocji: koło 18,60

Mam ten puder, jest fajny - tylko potrzebuje jaśniejszego
bo ten poprzedni kupiłam jak opalona jeszcze byłam


LUB 


RIMMEL, Puder STAY MATTE, 8,5 g

Cena stała: 25,99
Cena w promocji: koło 15,60

Słyszałam, o nim dobre rzeczy.



I co sądzicie o tej liście? 
Pomożecie?
A Wy?
Biegniecie na promocję do ROSSMANNA?







3 komentarze:

  1. Moja lista do kupienia wygląda podobnie, też chcę np. fioletowy blink blink :)
    na podkładach i pudrach się nie znam, ale korektor lubię ten miss sporty, radzi sobie z moimi cieniami ;) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50235 a o tym wibo czytalam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tej [rzecenie warto podkłady kupowac w nich zobaczymy najwieksza róznice cenowa a one zawsze sie przydadza:D dlatego ja tez poluje na stay matt:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piasek z Wibo to b. dobry wybór! Ja mam kolor w nr 3 i jestem bardzo zadowolona. Za takie pieniądze grzech będzie go nie wziąć ;) Jakościowo te piaski są lepsze od OPI, a w porównaniu do nich kosztują grosze.

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.