Sesja zdjęciowa - Aga




Dziś macie okazję zobaczyć kilka zdjęć z dwudniowej sesji zdjęciowej - gdzie mieliśmy 10 pomysłów na różne tematyki, wykonaliśmy 3?4? a ja zrobiłam makijaż raz i starczył na dwa dni. ;P
Generalnie ta sejsa robiona jest "po znajomości"
Agnieszka jest moją koleżanką z czasów gimnazjalnych, a Ryszard jej jakimś tam znajomym fotografem.

Nie będę zdradzać Wam szczegółów tych dwóch dni, ale alkoholu nigdy za wiele ;P

Zdjęcia wyszły zarąbiście - nie wtącam się w "przerabianie zdjęć" [zresztą z tego co wiem Rysiek nie jest ich zwolennikiem] i wstawiam zdjęcia w takiej formie w jakiej dostałam.









Czekam jeszcze na pare zdjęć robionych nocą! Mega mi sie podobały, ale fotograf w trakcie przeprowadzki, a to nie było zlecenie komercyjne wiec nie spieszy mu sie, ale ja poczekam i spodziewajcie się części drugiej (;

A i jeszcze się pochwalę, że właśnie z tą pięknością Agnieszką, jedziemy za tydzień do Torunia
( 15stego stycznia a obie mamy urodziny 16stego.. ;P )
na kręcenie teledysku ANDRE. http://www.andremusic.pl/
I będę tam jako wizażystka (;
Jak mi sie uda porobie jakieś zdjecia albo poproszę kogoś o zrobienie zdjeć z backstage'u ^^

Radość w moim sercu bije tak mocno!!!!!!!!! 


3 komentarze:

  1. wow no no!!:) i gratki :) czekam na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ostra sesja;p czwarte zdjęcie jest ekstra :)) (nie licząc pierwszego malutkiego)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.