Black&White Nails








Jak tam zima u Was?
u mnie piękne słoneczko było dziś za oknem, cieplutko też coś było bo na plusie pare stopni..









A za mną jeszcze się wlecze TAG Kocham jesień, który mozna było zmienić na kocham zimę.. Tylko cieżko o zimie pisać jak Wiosna już prawie za oknem ;P 
Ale ze spokojem myślę w tym tygodniu się zabiorę za zaległości. 


Mam też dużo czasu na zrobienie tego co obiecywałam Wam - czyli tutoriale makijażu i niektórych paznokci. (; 
Wszystko przed Nami. 

A dziś pokazuję Wam trzecie już słoneczko, które zrobiłam w 2 dni. (;
Niektóre zdobienia były inspirowane zdjęciami znalezionymi u wujka Google. (;

Zatem przedstawiam Wam Zdobienia Paznokci w klasycznych kolorkach:

biało-czarne lub jak kto woli czarno-białe paznokcie ;P








Podobają się?
Pepitka mi z lekka nie wyszła.. ale ktoś mi przeszkadzał podczas jej malowania i nie mogłam precyzyjniej tego zrobić.. Eh Ci faceci. ;P

Na koniec małe pytanie ode mnie do Was:
Używacie lakierów hybrydowych? Jeśli tak to jakiej firmy polecacie, aby cena nie była wygórowana a w miare dobrej jakości.
Chce zakupić Hybrydy SEMILAC (czytałam dobre opinie na ich temat i cena też mnie przekonuje, zwłaszcza, że stacjonują w Poznaniu) - znacie?


8 komentarzy:

  1. Robi wrażenie to słoneczko, fajne są takie czarno białe zestawienia :) gałązka z listkami chyba mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi przypadły do gustu ostatnio biel i czerń na paznokciach. (;
      Bardoz mi miło i dziękuję (;

      Usuń
  2. Fajne czarno-białe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał świetne te wzorki! sama nie wiem który pazurek najbardziej mi się podoba... ja hybrydę miałam tylko raz, robioną u kosmetyczki więc nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana! (;
      Też nie mam swojego ulubieńca ;P
      No to chyba będę musiała sama znaleźć hybryde i wypróbować. (;

      Usuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.