Odpimpuj mi puszkę.








 Dziś przygotowałam dla Was mały, łatwy i przyjemny tutek jak zrobić całkiem miły dla oka domek na biurko dla pędzli z puszki. (; 
















MATERIAŁY

★  puszka lub słoik
★  biała kartka papieru
★ taśma klejąca zwykła lub dwustronna
★ jakiś materiał, najlepiej ładny/delikatny np. tiul
★ kokardka np. ze wstążki
★ zwykła chusteczka higieniczna







Zaczynamy.

Krok 1. Obklejamy puszkę zwykłą białą kartką papieru.

Krok 2. Zakładamy na naszą puszkę materiał
(od dołu) i zawiązujemy wokół kokardką mniej więcej na środku.

Krok 3. Przyklejamy odstający materiał do środka puszki

Krok 4. Na spód puszki kładziemy chusteczkę.

ET VOILA TOUT!





Jak widzicie nawet miejsce na pęsete sie znalazło . (;

Niestety ja tiulu nie miałam, wziełam po prostu jakiś delikatny materiał z szafy i tak o to powstał ładny stojak z pędzlami (;

Mam zamiar odpimpować tak całe biurko - a właściwie stół
(bo biurko mi ukradł brat - no tak w sumie jego było ;P i ze wszystkim musiałam sie zmieścić na stole ;| )
aby wyglądało to dużo lepiej niż aktualnie.

Zrobię zdjęcie przed i po - zobaczycie jak domowymi sposobami można upiększyć swój kącik.

Ciekawe kolejnego tutorialu? ;)


5 komentarzy:

  1. fajny patent. ładnie to wygląda. u mnie pędzelki mieszkają w szklanym kubeczku po nutelli. też daje radę. ale się teraz zastanowię skoro to tak prosto można mieć coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! bardzo lubię takie rozwiązania :) będę musiała nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak uwielbiam takie do it yourself :) czekam na kolejne odpimpowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi pojemnikami własnie szukam jakiegoś rozwiązania na pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.