Lose Your Lingerie.

HEJ! 

Jak początek wakacji się Wam podoba?

Mnie będzie tu mniej (ale nie wiele też mnie ostatnio było), dlatego jeszcze przed wyjazdem chciałam dodać chociaż jedną notkę - dziś mi się to udało! (;


Dziś mam dla Was mani dość proste, bo z użyciem jednego lakieru i jednego dodatku, jakim jest lakier brokatowy.

Nic nad zwyczajnego, aczkolwiek miło mi się nosiło te paznokcie.


 Lose Your Lingerie z kolekcji 60 seconds by Rita Ora firmy RIMMEL, to piękny kremowy, pudrowy róż!


Niestety konsystencja lakieru przy nakładaniu ma wiele do życzenia - pozostawia smugi...
Ale za to po użyciu topu nie widać ich - więc nie jest tak źle.
(ja po prostu lubie marudzić)
Mi na dobre pokrycie paznokcia wystarczyły 2 warstwy RIMMELka
Niestety trwałość lakieru nie zachwyca... 2/3 dni i już niewielkie odpryski.

Nie wiem czym spowodowane.  Może akurat felerny egzemplarz trafił w moje ręce.
[zdjęcia robione na następny dzień po malowaniu i już widać pare niedoskonałości]









Pierwsza schnie na prawdę szybko - nie 60 sekund.. ale z 90 może być ;P
Za to druga, jak to druga warstwa schnie trochę dłużej - ale nie mam nic do zarzucenia, bo też w miarę szybko.






I jeszcze na koniec przypominajka o konkursie!
Konkurs trwa od 3 tygodni, a ja jeszcze niedostałam ŻADNEGO zgłoszenia... ?
WTF?

KLIKAĆ:

KONKURS - Idę na ślub!

i wysyłać zgłoszenia.

Czekam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.