Fioletowe mani z Golden Rose

Hej wszystkim.

Jeśli ktoś śledzi mnie na facebooku to te piękne fiolety już widział, a jak ktoś nie lubi mojego fanpagea.... to niech to uczyni ;P




Dziś przedstawię Wam mani, który miał wygladać inaczej, miały być białe dodatki i brokaty... 
ale tak mi wpadły w oko to piękne fiolety z mojej ulubionej firmy z lakierami Golden Rose, że stwierdziałam, że nie mogę ich zdobić bo wszystko popsuję. (;






Na zdjęciu poniżej najbardziej kolory zostały odwzorowane.

Zakochałam w Rich Color!
To co mam na paznokciach to tylko JEDNA warstwa.
Wygodny szeroki pędzelek - które uwielbiam
Smug nie pozostawia - fantastycznie.
A do tego taka kremowa konsystencja - po prostu cudo! (;





A Jak Wam się podobają fiolety na paznokciach?
Też lubicie firmę GR? 
Macie ich lakiery? 
Polecacie jakieś szczególnie?

Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło w tę piękną jesień! (;

10 komentarzy:

  1. Masz świetne paznokcie! Ten jasny fiolecik mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Jasny fiolecik jest genialny! Na prawde polecam! (;

      Usuń
  2. Cudny mani, też uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać więcej, a jak Ci służą? (;

      Usuń
  3. me gusta <3 piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie czułam się w fioletach, ale używając takich lakierów też się zachwycam! (;

      Usuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.