Zawieszka!



Cześć Wszystkim
! (;
Przychodzę do Was, bo nie chcę Was zostawiać z niepewnością co u mnie... jeśli jest ktoś w ogóle tego ciekawy, otóż mam dla Was informację, mianowicie:

ZAWIESZAM BLOGA 
na czas bliżej okreslony do wiosny.. być może wcześniej.

Wracam do końca roku do Poznania, a wierzcie mi nie chcę mi się targać całego sprzetu w jedną i drugą, aby dodać jakiś na prawdę warty uwagi wpis. 

Przez okres stycznia, mam zawaolny uczelnią, więc będę bardzo z daleka od bloga....

Aczkolwiek planuję wrócić na okres Luty/Marzec... może wiosna... i wtedy być systematyczna (słyszałyście już to .. ja też... obiecanki cacanki - ale postaram sie!) , przygotuje wtedy dla Was na prawdę wartościowe posty, będzie więcej recenzji i tutoriali i makijaży i paznokci i być moze uda mi się uzbierać coś na przywitaniowe-rozdaniowe-nagrody (:

Cały czas możecie do mnie zaglądać na

instagrama
tam będziecie na bieżąco!
Oczywiście czas na zaglądanie do Waszych blogów znajdę, wiec spokojnie, obserwatorki nie tracicie. (;

Pozdrawiam! 

Trzymajcie się..

Do zobaczenia! (;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.