Dajmonds - Sylwestrowy Mani

Cześć dziewczyny.

Niestety nie przygotowałam dla Was makijażu na sylwestra o sama go niestety hucznie obchodzić nie będę.

Pomalowałam paznokcie, wymyśliłam makijaż, w co się ubiorę, ale niestety nie wyszło mi to..

Ale mam coś dla Was

Oto główny bohater postu:






A służyły mi do wykonania tego mani moje nowości prezentowo-świąteczne. ^^


A ten brokat z mojej nowej kolekcji

tyle brokatów <3 ^^

Zauważyłyście na 1,2 zdjęciu bilety do kina?

OTÓŻ mój Luby sprawił mi prezent którego się nie spodziewałam, zabrał mnie na Hobbita, kiedy marzyłam by na niego iść i do tego jeszcze na wielkim ekranie 3D w kinie IMAX!

Jak ktoś jeszcze nie był to pieniążki w dłoń i biegiem do kina!

A na zakończenie...
Życzę Wam udanego sylwestra, dobrego nowego roku.
Oby zdrówko Wam dopisało i szczęście Wam sprzyjało mimo tej 13.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.