Informacji, słów kilka

Cześć dziewczęta, ja tylko na chwilę tu wskoczyłam, aby podać informacji dotyczących projektu u Domi..
Domi, przepraszam Cię ale niestety będę strasznie zalegała ze wstawianiem makijaży na Turcję (gdzie już się spóźniam tydzień), Chiny, które właśnie trwają, Indie i Maroko, wszystko to zrobię dopiero w nowym roku.
Wybaczysz? Wybaczycie?

Stety, niestety zbliżają się święta, a właściwie już zaraz będą, a ja nawet czasu nie mam, żeby posprzątać w pokoju, zrobić sałatki, ciasta i inne pyszne rzeczy, nie mam czasu UBRAĆ CHOINKI!SKANDAL! Mam wolną sobotę i niedzielę, dlatego w 2 dni muszę ogarnąć wszystko i chciałam dla Was przyrządzić dodatkowo świąteczny makijaż i paznokcie ( o ile z czasem się ogarnę), po świętach wiadomo praca i sylwester + nauka bo 12 stycznia mam egzaminy.

Dlatego dopiero po nowym roku postaram się nadrobić wszelkie zaległości...

Tyle chyba jeśli chodzi o informację.
eh..

Czemu tydzień nie ma 8 dni? ;|

Także tego, em. Zegnam Was tym o to zabawnym kawałkiem:


Joł! 


1 komentarz:

  1. wybaczę (; rób w swoim czasie
    ale niecierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.