Motylem jesteeem..

Siemanko! ;D
Śpicie już? 

Był sobie raz konkurs u Grzee i zmalowałam sobie na mojej mordzie motylka, skradzione fotki z poprzedniego bloga wstawiam tutaj...


mam bardzo miłe wspomnienia z tego czasu, ten "Tatuaż" robił mój jeszcze wtedy przyjaciel, za którym, strasznie tęsknię, ale cóż "rzucił mnie".

Musze kraść stare wpisy, bo nie mam czasu robić zdjęć, dziś miałam zaje makijaż, ale... no właśnie ;|

Postaram się jutro, a jak nie to najpóźniej w czwartek wstawić zaległą Turcję. (;

Pozdrawiam i Dobranoc





3 komentarze:

  1. zajeb*** jednym słowem. Artystka z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski ten motyl:) i jak koleżanka wyżej ;) jesteś artystką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :) Super to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Was.
Dziękuję za wszystkie (nawet te jednosłowne) komentarze!
Strasznie mi miło czytać każde dobre słowo.
Z chęcią zajrzę do Was jak zostawicie po sobie ślad. (;
_______________

Odpowiedzi udzielam na moim blogu, rzadko, ale bywa, że odpowiedzi udzielam pod jednym z waszych postów.